Ahad, 18 November 2012

VAN MILO...MASIHKAH ADA PELUANG?

Salam..walaupun cerita van milo ni dah lama berlalu, tapi aku masih tak berpeluang nak memilikinya.  Kalau ada yang nak sedekah kat aku..aku ucapkan terima kasih. Ehe.  Kalau ada sesipa yang nak jual murah murah kat aku pun boleh jugak.  Baru baru ni minggu lepas aku terperasan di Giant Seri Manjung ada promosi untuk pertandingan Koleksi Van Milo 2013.  Tapi aku tak perasan tarikh dateline dia bila. Mungkin Milo membuka peluang kembali kepada orang ramai untuk memperolehi Van Milo?  Mungkin ada sesiapa boleh bagi info...


BARANGAN MILO SEMPENA PROMOSI PERTANDINGAN VAN MILO 2013
DI GIANT SERI MANJUNG


PAPAN PROMOSI KAT SEBELAH ATAS AKU TERLUPA NAK SNAP..KAT SITU ADA TARIKH DATELINE DIA KALAU AKU TAK SILAP


VAN MILO KEGILAAN RAMAI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan